flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Уповноважений із захисту державної мови пояснив, як правильно писати скарги на порушників

11 серпня 2022, 09:47
Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь надав пояснення на ФБ-сторінці щодо правильного оформлення скарги на порушників Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.
Щоби прискорити розгляд всіх скарг та підвищити його якість, у разі підтвердження порушення відповідно до закону застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити таку інформацію:
  1. прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, виклад суті скарги;
  2. письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
  3. в електронній скарзі також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним; застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
Повідомити про порушення Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” можна на електронну скриньку: lyst@mova-ombudsman.gov.ua
Також у своєму дописі на ФБ-сторінці пан Кремінь зазначає, що значна частина скарг, які надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації.
“Відсутність у зверненні даних про особу заявника, як того вимагає закон, унеможливлює розгляд власне як звернення чи скарги. А відсутність інформації про особу порушника (найменування юридичної особи, фізичної особи – підприємця тощо) часто унеможливлює комунікацію з порушником для усунення порушення та застосування передбачених законом санкцій”, – зазначається в повідомленні.