Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до ст.1 Закону України »Про звернення громадян», громадяни мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Так, за 9 місяців 2019 року до Тальнівського районного суду Черкаської області надійшло 4 звернення ( 2 пропозиції, 1 заява та 1 скарга):
- ЗГ/4/19, щодо надання інформації по підсистемі Електронного суду.
Основним завданням у роботі зі зверненнями громадян в суді є недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян. Всі звернення, що надходять до суду розглядаються своєчасно, за результатами їх розгляду заявникам надаються роз’яснення. В загальній кількості звернень громадян відсутні такі, терміни розгляду яких були порушені.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», строки направлення письмових відповідей за заявами, скаргами та пропозиціями відповідають вимогам, тобто у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Тальнівським районним судом Черкаської області в повній мірі вживаються всі необхідні заходи щодо своєчасного та повного розгляду звернень громадян, оскільки в суді відсутні звернення, які були розглянуті судом у термін понад 30 днів, а також з порушенням строку їх розгляду. Більш того, за 9 місяців 2019 року всі звернення розглянуті в строк до 15 діб.